






fot. Klaudyna Schubert
ROOMS BY THE SEA,
ĆWICZENIA W SŁUCHANIU
Joanna Leśnierowska
Spektakl bierze udział w Opolskiej Scenie Tańca 2025.
5 postaci wyrusza hen, za horyzont, krajobrazami gęstymi od mikro dźwięków i gestów. Świat zewnętrzny i wewnętrzny w ciągłym pomieszaniu oferuje doświadczanie wymykających się słowom, a jednak ciałem odczuwanych stanów wyobcowania i dystansu (także do siebie nawzajem).
Czy wspólna tęsknota za Nieznanym, pozwoli nam na nowo być razem, inaczej?
Stara mestna elektarna – Elektro Ljubljana
PREMIERA SŁOWEŃSKA
10 GRUDNIA 2021 R.
PREMIERA POLSKA
18 GRUDNIA 2021 R.
.
OPOLSKA SCENA TAŃCA
POKAZ
27 września 2025 r.
SCENA
MODELATORNIA
czas
80 min
wiek widzów
16+
Kiedy gramy?
27.09 / sobota
19:00
25.06. / niedziela
20.00
Uwaga! W spektaklu został użyty
efekt stroboskopu.
Twórcy_CZYNIE
Koncept, choreografia, dramaturgia wizualna
Joanna Leśnierowska
Soundscape i praca z głosem
Katarzyna Sitarz
Ruch i wykonanie
Karol Miękina, Piotr Skalski, Monika Szpunar, Monika Węgrzynowicz, Dominika Wiak
Coaching ruchowy
Janusz Orlik
Kostiumy
Monika Węgrzynowicz (żółta kurtka projektu Michiela Keupera / spektakl „blur”)
Mastering dźwięku i nagrania wokali
Brave Records
Oprawa graficzna
Michał Andrzej Łuczak, Anna Zielińska photoholicstudio.pl
Opieka producencka
Agnieszka Barańska-Kozik, Aleksandra Honza
Koordynacja Produkcji / h.art
Beata Miernik
Wsparcie dramaturgiczne/opieka merytoryczna
Katarzyna Kania
Produkcja: Krakowskie Centrum Choreograficzne – Nowohuckie Centrum Kultury, Joanna Leśnierowska SFX
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„Ruch, jakim operują performerki, doskonale współgra z atmosferą przedstawienia. Sposób, w jaki się poruszają, zachwyca i hipnotyzuje, tworząc klimat jak ze snów.”
Alicja Iwańska, taniecpolska.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
Festiwale i nagrody
- Nagroda za reżyserię dla Yulii Maslak podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
- Spektakl zajął 2. miejsce w głosowaniu publiczności podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
- Pokaz w ramach XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” Zabrze 2022
Dokumentacja fotograficzna i filmowa
Edyta Dufaj
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Mecenasem spektaklu jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

