ASYSTENTKA ARTYSTYCZNA W TEATRZE IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU OD WRZEŚNIA 2024 ROKU
Absolwentka Wydziału Reżyserii i Dramaturgii (specjalność: reżyseria teatralna) w Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie, a także Wiedzy o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie oraz modułu dramaturgicznego Laboratorium Nowych Praktyk Teatralnych (SWPS w Warszawie). Uczestniczka Sceny Nowej Dramaturgii w Teatrze im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie. Laureatka Nagrody Stowarzyszenia Autorów ZAiKS na Forum Młodej Reżyserii w Krakowie (2019), a także Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu wiedzy o teatrze, widowisku i performansie organizowanego przez Instytut Teatralny w Warszawie (2018).
Reżyserka spektakli: „NIKO, czyli prosta zwyczajna historia” (Teatr im. S. Żeromskiego w Kielcach), „Własny pokój” (Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie), „kasandra” (Teatr SOHO/Festiwal Nowe Epifanie) oraz „Przebudzenie wiosny” (Teatr Ochoty w Warszawie). Reżyserowała również czytania performatywne dramatów w Teatrze im. J. Kochanowskiego w Opolu, Teatrze im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatrze Ateneum w Warszawie, Starym Teatrze w Krakowie oraz Teatrze Dramatycznym w Warszawie. Zrealizowała także etiudę online „W poszukiwaniu straconego czasu” (Stary Teatr w Krakowie) oraz wyreżyserowała wieczór poetycko-muzyczny „Śpiew za drutami” pokazywany m.in. na Festiwalu Warszawa Singera (2024). Odpowiedzialna za współpracę reżyserską oraz dramaturgię spektaklu dyplomowego studentów IV roku „Zachodnie wybrzeże” w reżyserii Mai Kleczewskiej w Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie. Jako asystentka współpracowała z Natalią Korczakowską, Mają Kleczewską, Árpádem Schillingiem oraz Michałem Zadarą.
Jej spektakl „NIKO, czyli prosta zwyczajna historia”, dostosowany do potrzeb osób w spektrum autyzmu, dostał się do finału Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2024), a „Własny pokój” pokazywany był na Festiwalu Boska Komedia (2022) oraz w formie nagrania jako spektakl towarzyszący na Forum Młodej Reżyserii (2022).