fot. Maciej Zakrzewski
tu mieszkamy
Spektakl bierze udział w Opolskiej Scenie Tańca.
Interaktywny spektakl dla dzieci od 2 do 5 lat i bliskich im dorosłych.
Spektakl oparty na tańcu, ruchu i obiektach skupiony na poszukiwaniu wspólnoty.
Spójrz, to jest dom. Tu mieszkamy. Nasz dom.
Ale rozejrzyj się – czy widzisz inne domy?
Czy są ze sobą połączone?
Chcielibyśmy zaprosić rodziny w podróż po naszej okolicy. To jest nasza społeczność. Tutaj
wszyscy mieszkamy.
Odkryjmy razem naszą wspólną przestrzeń. Jak troszczymy się o siebie nawzajem? Jak
możemy żyć razem pomimo wszystkich różnic?
Wszyscy jesteśmy połączeni, dlatego chcemy być życzliwi i wspólnie budować naszą
społeczność.
Otwórz swoje serce, otwórz drzwi swojego domu i dołącz do nas w tym wyjątkowym
momencie.
Spektakl jest wyrazem naszej troski o oddanie głosu najmłodszym w relacjach, które tworzymy z otaczającymi nas ludźmi. Dwoje łagodnych performerów zaprasza najmniejszych widzów do współpracy w budowaniu ich małej społeczności i dzieleniu się kreatywnością.
Teatr Animacji
PREMIERA
9 września 2023 r.
.
OPOLSKA SCENA TAŃCA
POKAZ
23 września 2024 r.
SCENA
MODELATORNIA
czas
60 min
wiek widzów
2+
W spektaklu wykorzystywane są światła w różnych kolorach, występują intensywne zmiany oświetlenia oraz dynamiczna muzyka. Aktorzy wchodzą w interakcję z Widzami. Wszyscy Widzowie proszeni są o zdjęcie obuwia.
Kiedy gramy?
23.09. / poniedziałek
10.00
23.09. / poniedziałek
17.00
25.06. / niedziela
20.00
Twórcy
Reżyseria
Alicja Morawska-Rubczak
Pomysł i scenografia
Barbara Małecka
Muzyka
Iwona Skv
Przygotowanie choreograficzne
Ula Zerek & Aniela Kokosza
Kreacja
Paulina Giwer-Kowalewska & Antoni Kurjata
Głosów użyczyli
Zuzanna Morawska, Emilia Gałkowska i Piotr Grabowski
Współpraca dramaturgiczna
Mateusz Szymanówka i Agata Siniarska
Tekst
Ramona Nagabczyńska na podstawie Paula Thomasa Andersona
Zdjęcie
Witek Orski
Grafika
Jakub de Barbaro na podstawie okładki płyty Mina: The Collection 3.0
Producent
Grzegorz Tomczewski
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
„Ruch, jakim operują performerki, doskonale współgra z atmosferą przedstawienia. Sposób, w jaki się poruszają, zachwyca i hipnotyzuje, tworząc klimat jak ze snów.”
Alicja Iwańska, taniecpolska.pl
„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.
Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl
Festiwale i nagrody
- Nagroda za reżyserię dla Yulii Maslak podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
- Spektakl zajął 2. miejsce w głosowaniu publiczności podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
- Pokaz w ramach XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” Zabrze 2022
Dokumentacja fotograficzna i filmowa
Edyta Dufaj
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
Reżyseria
Jędrzej Wielecki
OBSADA
Studia Naturalna Harmonia w Opolu za użyczenie sali na próby
Centrum przygotowania motorycznego Red Wing Fitness za użyczenie sali na próby
Paulina Giwer-Kowalewska
Antoni Kurjata
Spektakl zrealizowany w koprodukcji Teatru Animacji w Poznaniu i Art Fraction Foundation w
ramach projektu “Mapping. A map on the aesthetics of performing arts for early years”
realizowanego ze środków programu Kreatywna Europa.
Mecenasem spektaklu jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.