Facebook YouTube Instagram LinkedIn
18044

Rooms by the sea, ćwiczenia w słuchaniu / OST 2025

fot. Klaudyna Schubert

ROOMS BY THE SEA,
ĆWICZENIA W SŁUCHANIU

Joanna Leśnierowska
Spektakl bierze udział w Opolskiej Scenie Tańca 2025.

5 postaci wyrusza hen, za horyzont, krajobrazami gęstymi od mikro dźwięków i gestów. Świat zewnętrzny i wewnętrzny w ciągłym pomieszaniu oferuje doświadczanie wymykających się słowom, a jednak ciałem odczuwanych stanów wyobcowania i dystansu (także do siebie nawzajem).

Czy wspólna tęsknota za Nieznanym, pozwoli nam na nowo być razem, inaczej?

 Stara mestna elektarna – Elektro Ljubljana

PREMIERA SŁOWEŃSKA

10 GRUDNIA 2021 R.

PREMIERA POLSKA

18 GRUDNIA 2021 R.

.

OPOLSKA SCENA TAŃCA

POKAZ

27 września 2025 r.

SCENA

MODELATORNIA

czas

80 min

wiek widzów

16+

Kiedy gramy?

27.09 / sobota

19:00

25.06. / niedziela

20.00

Uwaga! W spektaklu został użyty
efekt stroboskopu.

Twórcy_CZYNIE

Koncept, choreografia, dramaturgia wizualna

Joanna Leśnierowska

Soundscape i praca z głosem

Katarzyna Sitarz

Ruch i wykonanie

Karol Miękina, Piotr Skalski, Monika Szpunar, Monika Węgrzynowicz, Dominika Wiak

Coaching ruchowy

Janusz Orlik

Kostiumy

Monika Węgrzynowicz (żółta kurtka projektu Michiela Keupera / spektakl „blur”)

Mastering dźwięku i nagrania wokali

Brave Records

Oprawa graficzna

Michał Andrzej Łuczak, Anna Zielińska photoholicstudio.pl

Opieka producencka

Agnieszka Barańska-Kozik, Aleksandra Honza

Koordynacja Produkcji / h.art

Beata Miernik

Wsparcie dramaturgiczne/opieka merytoryczna

Katarzyna Kania

Produkcja: Krakowskie Centrum Choreograficzne – Nowohuckie Centrum Kultury, Joanna Leśnierowska SFX

„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.

Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl

„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.

Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl

„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.

Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl

„Ruch, jakim operują performerki, doskonale współgra z atmosferą przedstawienia. Sposób, w jaki się poruszają, zachwyca i hipnotyzuje, tworząc klimat jak ze snów.”

Alicja Iwańska, taniecpolska.pl

„(…) potrafi rozśmieszyć, a nieraz też skłonić do refleksji. Działa jak dobrze skrojone kino gatunkowe, z rozwiązaniami z którymi teatr, moim zdaniem, mógłby częściej eksperymentować”.

Henryk Mazurkiewicz, teatralny.pl

Festiwale i nagrody

  • Nagroda za reżyserię dla Yulii Maslak podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
  • Spektakl zajął 2. miejsce w głosowaniu publiczności podczas XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej RZECZYWISTOŚĆ PRZEDSTAWIONA.
  • Pokaz w ramach XXI Festiwalu Dramaturgii Współczesnej „Rzeczywistość przedstawiona” Zabrze 2022

Dokumentacja fotograficzna i filmowa
Edyta Dufaj

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Reżyseria
Jędrzej Wielecki

Mecenasem spektaklu jest Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

NEWSLETTER

Zapisz się i otrzymuj najświeższe informacje:

Imię*
Email*
Przejdź do treści